Získejte Klubové zvýhodnění až 30 % a praktické dárky v hodnotě až 5 000 Kč. Chcete se dozvědět více o produktech Zepter a jejich výhodách? Napište, nebo zavolejte o bezplatnou prezentaci naším poradcem ;-)

Odstoupení od smlouvy

Formulář pro odstoupení od smlouvy si stáhněte zde.

 

1. Právo odstoupit od smlouvy

1.1. Do 14 dnů máte právo od této smlouvy odstoupit bez udání důvodu.

1.2. Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba převezmete zboží.

1.3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od smlouvy informovat firmu ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o., Zákaznické centrum, K Vypichu 1119, 252 19 Rudná. vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou C 92470, identifikační číslo 14500469, DIČ CZ14500469, formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

1.4. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

1.5. Zboží, které chcete vrátit musí být zabalené v původním prodejním obalu.

 

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1. Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od vás obdrželi, spojené s nákupem zboží (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Náklady na dopravu spojené s vrácením zboží od zákazníka směrem k nám hradí zákazník a nemá nárok na jejich proplacení. Nárok na proplacení nákladů spojených se zasláním zboží od zákazníka směrem k nám vzniká zákazníkovi pouze tehdy, pokud se jedná o uznanou reklamaci.

Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a)  pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. V případě platby na dobírku, se vrací platba na účet kupujícího.

Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a)  zpět, podle toho, co nastane dříve.

2.2.

a) Převzetí zboží

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět (ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o., Zákaznické centrum, K Vypichu 1119, 252 19 Rudná). Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

b) Náklady spojené s vrácením zboží

Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží

Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. S tím jsou spojeny náklady pro znovuuvedení do prodeje v originálním stavu zboží. Zákazník má nárok si prohlédnou a vyzkoušet zboží. To by však mělo sloužit pouze k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si zboží zkoušíte při koupi v kamenném obchodě.

3. Jak připravit a zabalit zboží k vrácení

Zboží k vrácení je možné donést osobně na výše uvedenou adresu provozovny, nebo zaslat kteroukoliv přepravní společností, V případě zasílání zboží kteroukoliv přepravní společností je nutné zásilku správně zabalit a dodržet několik pravidel, aby nemohlo dojít k poškození zboží během přepravy:

Každou zásilku je nutné přiměřeně zabalit tak, aby byla zabezpečena její běžná přeprava při vynaložení běžné péče při manipulaci prostřednictvím automatizovaných systémů.

Zejména zboží náchylné na přepravu (např. nápojové a jídelní sady, porcelánové sady a jim podobné) musí být zabaleny do kartonu nebo kartonové krabice a daný produkt by měl být uvnitř kartonu navíc obalen ochranou vrstvou materiálu, aby nemohlo dojít k jeho poškození při přepravě. Zboží se uvnitř obalu nesmí volně pohybovat, tzn. že prázdný prostor uvnitř obalu je nutné vyplnit nějakou vhodnou výplní (zmačkané noviny, bublinková fólie apod.). V případě poškození zásilky během přepravy vinou nedodržení těchto podmínek si prodávající vyhrazuje právo nepřijmout takové zboží, nebo požadovat po kupujícím náhradu vzniklé škody.